Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2010 15:19 - Усещане за жена
Автор: fracla Категория: Лични дневници   
Прочетен: 799 Коментари: 3 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Виждали ли сте я скоро? С прекрасна коса на вълни, която нежно обгръща раменете й. Перфектно очертани устни, сочни и приканващи. А очите – живи, изпълнени с любов, жадни за обожание сякаш казват на любимия мъж: „Твоя съм, но не бързай! Аз съм тази, която искаш и която ще имаш! Но трябва да се потрудиш!” Изглежда така, сякаш е излязла от старите ленти.

Тя се движи така, сякаш целият свят и принадлежи. И би могъл- ако тя поиска. Но тя желае само изпълнено с любов мъжко сърце. Готово на велики подвизи, за да я спечели и задържи.

Лек ветрец вее роклята, плавно  спускаща се по тялото й, което е със съвършени извивки.

Движенията й са плавни, изпълнени с достойнство, спокойствие ,увереност.

Тя е тази, която всички наричаме ЖЕНА!

Тя е тази, за която са започвали войни; тази, за която крале са се отказвали от трона си; тази, за която са се дуелирали; тази, на която най – великите творци са посещавали стихове, романи и ... живота си! И в това е силата й – в нейната слабост и уязвимост.

Тя е тази, която където и да отиде, когото и да срещне, каквото и да направи – винаги оставя след себе си невероятно усещане за ... жена!

Виждали ли сте я някога?



Тагове:   усещане,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Жена съм и да
16.01.2010 15:32
около мен, не само като обкръжение, възрастов диапазон 33-45 години само такива жени. Но ти питаш мъжете може би. Ами и те са ги видели, но не като забележителност, а, като слънце, дъжд, мъгла, буря, сняг, връх, падина, ручей, ураган, просто човек, като самите тях.
цитирай
2. zabavnata - Толкова любов си вложила в описанието и
16.01.2010 16:36
Дай Боже да я има, за да раздава любов и усмивки.
Поздрави!
цитирай
3. lotos16 - Поздравления!
16.01.2010 19:52
Аз познавам една такава жена, на която много й приляга това описание. Имаш ли наблизо огледало - погледни - тя е на него... :)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: fracla
Категория: Други
Прочетен: 92898
Постинги: 45
Коментари: 148
Гласове: 1904
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол