Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2010 14:32 - Имате поща... или носталгия по белия лист...
Автор: fracla Категория: Други   
Прочетен: 1567 Коментари: 5 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Колко от нас са чували скоро тези думи? А колко от вас никога не са ги чували? Не, не става въпрос за познатото „Имаш поща”, не става въпрос за писмо по електронната поща. А за писмо в обикновена пощенска кутия; писмо донесено на крака от пощальон; писмо в плик, с марка... Аз лично скоро, освен сметки и рекламни брошури, не съм получавала нищо такова.

А имаше време, когато чаках с нетърпение поредното писмо... Да, пишехме си писма, на хартия, с химикал... Получавах много писма от деца. Наричахме ги „приятели”, макар че с повечето от тях не се познавахме лично. Пишех си с деца от  различни градове на България; с деца от  бившите съветски републики / русначета, украинчета/; с деца от бивша вече Чехословакия... Няма да забравя как чаках пощальона до пощенската кутия и нямах търпение да ми даде плика; а той, като че ли знаеше вълнението ми и поне веднъж в седмицата ми се усмихваше с думите „Имаш писмо...”. Бързах да видя какво пише. Почти във всеки плик имаше нещо – картичка, календарче, снимки – лични или на любими артисти и каквото може да се сложи в плик. И след това показвахме на приятелките подаръците, които ни е пратило „нашето  русначе /напр./”...

А когато наближаваше празник – Нова година, 8-ми март... наставаше едно „лудо” /в добрия смисъл/ пращане и получаване на поздравителни картички. Беше наистина вълнуващо! Кога за последно някой е получил мартеничка в плик? Дори вече не помня.

Сега чета писма получени във виртуална лична поща, картичките също са виртуални, мартеничките и те... Но все още продават обикновени картички в книжарници, вестникарски павилиони. Това означава ли, че все още някой ползва услугите на добрите стари пощи J? Разбира се, светът се развива – писмо в бутилка ; бележка изпратена по гълъб; любовно обяснение вързано с панделка или запечатано с целувка ...  Виртуално общуване – бързо, удобно , съобразено с ежедневието ни. Пращаме писмо с усмивчици, цветенца, целувчици..., но не можем да нарисуваме собственоръчно сърчица или да очертаем ръката си...

Надявам се, че някой ден, заедно с поредната сметка или рекламна брошура на някой хипермаркет, ще получа писмо в плик с марка! Това няма да ме върне назад във времето. Просто ще ми върне малко спомени...


Тагове:   носталгия,   лист,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. natali60 - С едно такова рускинче
22.03.2010 04:06
от Москва, приятелка по писма, поддържаме приятелство вече 42 години! Не е за вярване, нали! Ходим си и на гости, виждаме се от време на време :)
Това приятелство ме е обогатило много и си го ценя.
Поздрави за поста! :)
Хубава пролет!
цитирай
2. compassion - Христос воскресе!
04.04.2010 11:42
Благословена да си във всичко, което правиш!
Любов да препълни сърцето ти, за да няма място за тъгата.
цитирай
3. aqualia - :)))) Върна ме назад, назад във времето и се смалих!
05.04.2010 03:00
Върна ме назад, назад във времето и се смалих! Ела и ти там, дай ми адреса си и ще ти пратя картичка!... С обич, и ще нарисувам на плика сърчица!
цитирай
4. santiment - Само от три твои постинги разбрах - ...
18.04.2010 09:21
Само от три твои постинги разбрах - ти си човек с голямо сърце и душа. Написаното от теб излъчва не само спомен, но и обаяние. Бъди жива и здрава, където и да си сега. И мисли винаги за обратния път към Родината!
цитирай
5. анонимен - QtzuJqYAzrCMCBQkutr
02.11.2012 07:16
TEhR2W <a href="http://ffkpwpieucmm.com/">ffkpwpieucmm</a>, [url=http://yfuguwyofrvp.com/]yfuguwyofrvp[/url], [link=http://rmtvzsudjaem.com/]rmtvzsudjaem[/link], http://pnhqbvrmkrhq.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: fracla
Категория: Други
Прочетен: 92747
Постинги: 45
Коментари: 148
Гласове: 1904
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол